"Úgy fejbeverlek, hogy itt döglesz meg!"

2009.04.24. 16:48 Békéscsaba figyelő

Most kivételesen nem közvetlenül a várossal kapcsolatban szeretnék írni Nektek, hanem egy, két napja történt eseményről, ami velem törént meg.
 
Egy keddi (2009. 04. 22) vizsgám után gondoltam, hogy elmegyek vacsorázni a békéscsabai Mc Donald's-ba. Szokásomhoz híven kint ettem meg a rendelt menüt. A mellettem lévő székeken 15 év körüli srácok ültek, semmit nem ettek és semmit nem ittak. Miközben ettem, hallgattam őket: (sajnos nem tudtam nem hallani őket) beszólogattak az arra közlekedő lányoknak és elröhögcséltek az arra közlekedő, általuk "lúzernek" megnevezett embereken. Szépen csöndben eltűrtem mindent, az egy másik dolog, hogy nem kicsit zavart a viselkedésük. Pár perc múlva a hozzám közelebbi srác elővett egy cigarettát, és rágyújtott. Sajnos nem nagyon bírom a füstöt, vacsora közben pláne nem, ezért szépen megkértem, hogy legyen szíves ne itt dohányozzon. Erre a kérdésemre a tőle elvárható stílusban megkérdezte: "Miért, ciki a cigi, köcsög?" Annyit mondtam rá, hogy nem nekem ciki, engem csak zavar. Kicsit meglepődtem, mert arréb is mentek a kérésemre, az egy másik dolog, hogy közben végigszidták az egész családomat. Párszor még megjegyezték, hogy biztosan meleg vagyok, és kaptam még pár fenyegető mondatot is, miszerint úgy is megtalálnak, és akkor beszélgetünk. Én nyugodtan ettem tovább a vacsorámat, egy idő után a "tagok" pedig elvonultak. 

Másnap azomban meglepetés ért. A Csaba Centernél vártam egyik barátomat, amikor szembejött a "cigizős gyerek". Mosolygott meg köszönt, én inkább nem reagáltam semmit. Mivel Á. késett, ezért gondoltam bemegyek a Plázába, szétnézek egy-két boltban. Ahogy bementem, egy általam addig nem látott gyerek szólított fel megállásra. (bent a Centerben) Folytattam volna az utamat a butik felé, ám ő megfogta a karomat, és hozzám szegezte a kérdését: "Volt valami bajod tegnap a haverommal, köcsög?" (Ekkor jött az előző napi három srác is.) Elmondtam neki(k), hogy nem volt vele semmi bajom, csak megkrétem, hogy ne mellettem dohányozzon, mert zavar. Erre csak a címben ovlasható idézetet válaszolta a gyerek: "álljál le, mert úgy fejbeverlek, hogy itt döglesz meg!" Mivel nem szeretem a konfliktusokat és jobban szeretem az érdemi beszélgetéseket, a témát lezártam annyival, hogy ha meg szeretnének ismerkedni a renőrségi eljárás részleteivel, (mondjuk szerintem már megismerkedtek vele) akkor nyugodtan szorítsa tovább a kezem, és nyugodtan fenyegetőzzön tovább. 

Ennyivel le is zárult az ügy. (eddig) Azért írtam ezt le, mert számomra elég ijesztő, hogy ilyen idős gyerekek így viselkednek, ilyen dolgokat, mint a fenti, engednek meg maguknak. Iskolára tesznek magasról, csak a partyk, a cigi, meg a pia érdekli őket. Hozzájuk ne szólj, mert akkor "helyben kettéfejelnek." Mi lesz így belőlük? Bármi megeshet, de egyelőre nem úgy néz ki, hogy tisztességes, adózó magyar állampolgárok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr221083534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása