Semmit a vevőért...így maradjunk talpon a válságban?

2009.09.15. 18:22 Békéscsaba figyelő

Tudja mindenki, hogy válság van, sorra zárnak be a különböző üzletek, s mindegyik örül a vevőknek. A mondatom utolsó szakasza az, ami szerintem egy kicsit utópisztikusan hangzik. A mai napi tapasztalataim alapján nagyon sok helyen nagyon nem örülnek a vevőknek, azokat inkább elüldözik, mint magukhoz csalogassák. 



Ma bementem a helyi bevásárló központba, ahol igénybe vettem volna a Gyorsnyomda szolgáltatásait, ugyanis szökségem lett volna egy színes dokumentumra kinyomtatva. Pendrivon vittem be az anyagot, az eladó az adathordozót rögtön a laptopjához is csatlakoztatta, majd eszeveszett kattintásokba kezdett, ugyanis az üzletben használt Total Commander nevezetű fájlkezelő program "A program nem válaszol" hibaüzenetet dobta ki. A hibaüzenettel együtt az eladó kihúzta kirántotta a pendrivomat a laptopjából s elém dobta szó szerint, egy "köszönjük a vírust" beszólással kísérve, "enyhén" cinikus stílusban. Egy pillanatra ledöbbentem, ám a kezdeti sokk után eszembe jutott, hogy elméletileg én vagyok a vevő, s a velem szemben álló eladó van értem, aki éppen megalázott, s meggyanusított azzal, hogy én szánt szándékkal vírust vittem a gépére. Így a "köszönjük a vírust" mondatára egy "köszönöm, hogy rendelkezésemre bocsátja a panaszkönyvet" mondattal feleltem.

csabafigyelo: 03

 

Párbeszédünk az eladó srác "Minek az?" mondatával folytatódott, amire mondtam, hogy nem hagyom, hogy engem, mint vevőt meggyanusítsanak minősíthetetlen hangnemben. Erre az eladó mézes mázosan, lehiggadva közölte, hogy "megpróbálhatjuk esetleg mégegyszer". Igazából engem ezzel a kedves mondatával nem hatott meg, kértem a panaszkönyvet továbbra is. Itt volt egy kis bibi: 2 perc fiókokban keresés után azt a választ kaptam, hogy "nem tudom hol van a könyv." Mivel nem volt több elvesztegetni való időm, mondtam, hogy ez esetben a Fogyasztóvédelemi Felügyelőségnél fogok panaszt tenni az üzlet ellen, s kérem az eset kivizsgálását, majd egy "további kellemes napot" köszönéssel elköszöntem. 
Kiegészítésként annyit szeretnék írni, hogy a pendrivom nem volt vírusos, az eladó laptopjára jól rá lehetett látni egyébként is, ott víruspajzs (ha volt a gépen) semmit nem jelzett. Egyébként is...Ha esetleg vírus volt a pendrivomon, amit kizártnak tartok, attól már nem vagyok ember? Egy köcsög adatlopó hacker leszek aki tönkre akarja tenni az üzletet? 
Az adathordozón még voltak fényképek, amit az egyik, Centerben található fotóüzletbe vittem.  Érdekes, ott semmi  gondjuk nem volt az én kis "hackerpendrivommal"...

Úgy érzem, hogy el kellett volna már arra a szintre jutnunk, ahol az ELADÓ van a VEVŐÉRT...Miért jó az nekik, hogy soha többet nem megyek a Gyorsnyomda környékére sem? Nekik üzlet ez? Legalább ebben a szar helyzetben erőltetnék meg magukat az eladók, hogy legalább ügyfelet ne veszítsenek. :( Mikor jutunk el arra a szintre, amikor a boltokban legalább egy kis EMBERSÉGET kapunk?

Kedves ovlasók! Írjátok meg e-mailben, hogy melyik üzletben hogyan viselkednek Veletek, s csináljunk egy "vevőbarát üzletek" listát! Előre is köszönöm a segítségeteket!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr531384495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása