Életveszélyes a felújított játszótér

2009.10.07. 22:04 Békéscsaba figyelő

Egyik délután elmentem a ligetbe sétálni, hogy kipihenjem az iskolai fáradalmakat. Szerintem minden évszakban gyönyörű a liget, mindig meg lehet valami szépet látni benne. Ám a pihentető sétám alatt most inkább sokkot kaptam, persze nem a szépségtől, amit a liget okozott, hanem a teniszpályák mellett lévő játszótéren lévő hintától, ami mondjuk ki: életveszélyes.
A ligetben lévő játszótereket (szám szerint kettőt) néhány éve újították fel. A nagyobb játszó, nevezzük központinak, a régi szabatéri színpad helyén kapott helyett, egyébként EU szabvány. A kisebbik játszótér, ami a teniszpályák mellett van, újra lett építve a liget rendbehozatalakor. Valljuk be, igen nagy szükség volt a rekonstrukcióra, a vas mászóka már idejemúlt, és rendkívül veszélyes volt.
Néhány sorral feljebb említettem, hogy sokkot kaptam "relaxációs sétám" alatt egy, a kisebbik játszótéren lévő hintától. Hogy miért? Körülírni nehéz lenne, így ajánlom mindenki figyelmébe a videót. Annyit azért megjegyeznék, hogy szerintem egy maximum két éves hintának nem ilyen állapotban kéne lennie. Megint megvárják, amíg valami komolyabb baleset nem történik? 

Békéscsaba város városüzemeltetési osztályának természetesen ment a levél, kíváncsi vagyok, hogy kapok-e választ. (Egyébként eddig egyik levelemre sem reagáltak...)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr521435333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása