Habgejzír az utcán a nyomdából - egészséges ez?

2009.10.19. 15:42 Békéscsaba figyelő

csabafigyelo: DSCF0788Tegnap délután az egyik békéscsabai nyomda mellett tekertem el a bicajommal, amikor hirtelen furcsa hangokra lettem figyelmes. Oldalra nézve rájöttem, hogy Békéscsaba új látványosságát hallottam (és pillantottam meg): habgejzírt Kner módra. 
Gyorsan meg is álltam, gondoltam, nem hagyom ki a különleges és egyedi produkciót. Szerencsére még fényképező is volt nálam, így meg tudtam örökíteni Békéscsaba első, és remélhetőleg utolsó habgejzírjét az utókor számára. (Képek a cikk után.) 

A viccet félretéve, aggályos dolognak tartom, hogy a mai világban, amikor az egészség- és környezetvédelem áll a középpontban, megengedhető az, hogy beazonosíthatatlan vegyszert engednek egy üzemből a csatornába, ami kiszabadulva "börtönéből" a járdára gejzírként tör fel. 

Mivel (önhibámon kívül) érintkezésbe kerültem az utcára "kiszabadult" habbal, (az egyik "kitörésnél" a hab a kezemre került) szeretnék megbizonyosodni arról, hogy a vegyszernek? nem volt egészség- illetve környezetkárosító hatása. Éppen ezért küldtem egy  levelet a Kner nyomda részére, amiben tájékoztatást kértem az esetről. Amennyiben választ kapok rá, azt itt, a Blogon is publikálni fogom.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr321460787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása