Csúcsforgalomban bontották a vásárt

2010.01.12. 20:14 Békéscsaba figyelő

csabafigyelo: P040110 13.03Lehet, hogy én vagyok már túl érzékeny a városban történő dolgora (szakmai ártalom??), de engem roppantul zavart, hogy Békéscsabán a Karácsonyi vásárt délután, csúcsidőben kezdték el bontani. Illetve elhordani. 15 órakor, a zsúfolt sétálóutcán teljesen érhető dolog egy kamionnal repeszteni, nem? Ráadásul akkor, amikor az utca tele van emberekkel, köztük (a sokszor eszetlenül rohangáló) kisiskolásokkal. Nem hiszem el, hogy nem lehetett volna megoldani, hogy este 8-9 óra magasságában vigye el az árusító fabódékat a kamion. Úgy gondolom, hogy ezért még a belvárosban lakók sem szóltak volna. 
Egyébként a vásárt rengeteg kritika érte a város lakói részéről. Én azért úgy gondolom, hogy hangulatos volt. S őszintén szólva sajnálom, hogy vége a decembernek, szívesen ittam volna még puncsot vagy ettem volna minifánkot a sétálón. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr641667517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Galambszív 2010.01.13. 15:44:18

Tavaly is ugyanez volt. Nem kell ezen meglepődni!
süti beállítások módosítása