Új padok a városban

2010.06.03. 14:19 Békéscsaba figyelő

csabafigyelo: DSCF0259Néhány hete amikor éppen a Korzó-téren sétáltam nagyot néztem, hiszen egyik napról a másikra eltűntek a padok. Igazából hírtelen sok minden megfordult a fejemben, az is, hogy esetleg ellopták őket. (Tudjátok, manapság sajnos minden eltűnhet :( ) Másnap amikor újfent a belvárosban sétáltam észrevettem, hogy szép, új padokat helyeztek el a szökőkútnál. A padcsere szerencsére nem csak a Korzón valósult meg, hanem (például) a Szabadság-téren is. Én személy szerint sokkal szívesebben ülök le az újonnan kihelyezett padokra, a régiek már nagyon rossz állapotban voltak. Köszönöm. :) Most pedig következzen néhány kép a Szabadság-téri új padokról.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr252053497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása