Tömbházi környezet

2010.06.09. 19:33 Dragomér

Dragomér: DSC00193A mai napon hamarabb jöhettem haza aminek nagyon örültem, mivel szép idő volt. Éppen ezért úgy gondoltam, teszek egy kört a Lencsésin (ahol egyébként mindig történik valami.) Sajnos ma nem láttam semmi különöset a forgalmas helyeken, ezért arra gondoltam, hogy benézek a többi kis utcába, remélve látok valami különlegeset. Nos, láttam. 
Én sohasem szoktam megkülönböztetni azt aki bérházban lakik attól, aki kertes házban él, de amit ma láttam azon nagyon meglepődtem. Az egyik tömb bejáratánál egészen lehangoló állapotot fedeztem fel. Közvetlenül a bejárat előtt egy méretes blokktéglát találtam, mellette egy zsák volt megtöltve valamivel, ráadásul a bejáratnál még egy vékony betonlap is helyet kapott. Ja, és a ház előtti növényekről nem is beszéltem, amiket nemes egyszerűséggel gaznak nevezhetünk! Csak egy dolgot nem értek: ha valaki megy haza, akkor inkább kerülgeti ezeket a tárgyakat ahelyett, hogy elpakolná? Kíváncsi lennék arra, hogy aki este megy haza az hányszor  botlik meg, mire bejut az épületbe! :) - vagy talán már álmukban is tudják, hol kell vigyázni? Tiszta udvar, rendes ház? - ezt a címet ez a tömb biztosan nem érdemelné ki!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr882069724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása