Égi áldás

2010.06.14. 16:09 Dragomér

Dragomér: DSC00202Már a múlt héten belecsöppenhettünk a nyár hangulatába. Több mint 30°C árnyékban és a száraz levegő gyengítette a szervezetünket.
Pénteken délután sétáltam a nagy kánikulában az utca árnyékos oldalán amikor már nagyon kívántam valamilyen folyadékot, kiszáradtam. Általában, ha az ember valamit szeretne elérni, azt valamikor valóra is tudja váltani, ezt az én esetem is bizonyítja. Egy kedves idős asszony az egyik emeletes ház erkélyéről egy nagy tál vizet öntött ki tőlem másfél méterre. Igaz, már szükségem lett volna folyadékra, de leginkább úgy, hogy közben nem ázok el. Miután megtaláltam, hogy honnan is jött ennyi víz, simán kaptam még egy tál vizet ami már kicsit távolabb landolt tőlem. Ebben a dologban csak azt nem értem, hogy miért kellet kiönteni az utcára (ennyi) vizet? Ráadásul még egy buszmegálló is van az erkély alatt...Nem baj, a néni biztos csak a szomszéd virágait locsolta meg.
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr172081110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása