Újra működik az óra

2010.06.23. 21:38 Dragomér

Dragomér: S5004014Újra működik a szökőkút mellet álló óra, amit már nagyon sokan hiányoltak, beleértve engem is. Már megszokásból minden alkalommal mikor arra járok feltekintek az órára, hogy megtudjam, hol jár az idő kereke. Április közepe óta azonban valamilyen oknál fogva az óra megadta magát és nem tájékoztatott semmiről sem. Azóta ahányszor ránéztem mindig elszomorodtam, hogy még a pontos időt sem láthatom a sétálóutcán, amit azelőtt mindig örömmel figyeltem. A mai napon pedig nagy örömömre észrevettem, hogy újra működik a készülék.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr622105054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Békéscsaba figyelő · http://www.csabafigyelo.blog.hu 2010.06.24. 10:10:55

Az a gond, hogy az óra karbantartása nem a város feladata, egy bizonyos cég tulajdonában áll, valószínű, ezért nem működött jó sokáig.

Dragomér 2010.06.24. 10:13:05

@Békéscsaba figyelő:
Értem! Lényeg az,hogy újra működik! :)

Soan 2010.06.24. 10:52:56

...viszont a hőmérő este kilenckor 21 fokot mutatott. Biztos hőtárolós!:) Nekem is ez az óra a viszonyítási pont, úgyhogy - ha hallja akit illet - léciiiiiiii!:)

És hát jó, ez az óra nem a városé. És ami az Andrássy-Irányi kereszteződésben van? Egy órát siet.

Dragomér 2010.06.24. 20:37:39

@Soan:
Igen, teljesen igazad van!
A hőmérővel még mindig gondok vannak,mert (este) 6 óra körül még 27 fokot mutatot a hőmérő! :)
Üdv: Dragomér
süti beállítások módosítása