Balesetveszély a repülőhídon

2010.07.07. 22:01 Dragomér

Dragomér: S5004067Repülőhíd, ahol bárki repülhet ha nem figyel maga elé. Sajnos ezt a hidunkat is kezdi megenni az idő vasfoga. Aki már járt ezen a hídon az tudhatja, hogy milyen veszélyes rajta közlekedni, leginkább esős időben amikor a deszkák úgy csúsznak, mint ha le lennének fagyva. Ilyenkor általában nem is megyek a hídon, mert nem ér annyit, hogy ott essek el akár biciklivel, akár gyalog. Ma éppen ott jártam és majdnem beestem két deszka közé, mivel a középső be volt szakadva. Elkezdtem azon gondolkozni, hogy mégis hogyan tud ez beszakadni, ha egy biciklis kevesebb mint egy másodperc alatt átmegy rajta? Nem gondolkodtam sokáig, elég hamar rájöttem a válaszra: éppen arra jött egy nagytestű robogó, ami biztosan több, mint 100 kg és ehhez még hozzájött a deszkának a vetemedése, így meg is történt a baj. Egyébként nem szívesen lennék annak az embernek a helyében aki este arra jár biciklivel és éppen belemegy vele. Illusztráció, fotók alant.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr552137106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása