A piac, egy szombati nap után...

2010.07.12. 22:13 Dragomér

Dragomér: S5004081Szombaton délután véletlenül a piac környékén jártam és nem tudtam elképzelni, hogy mi is történt arrafelé. Mindenütt dobozok, üdítős flakonok és zöldségek hevertek a földön eldobálva. A szokásos gondolkodás percek után hamar rájöttem, hogy szombat van, akkor az nálunk piaci napot jelent. Megvilágosodtam....Azonban még várom a világosságot azzal kapcsolatban, (azaz zt még mindig nem értem) hogy ezeknek a lomoknak miért nem lehet egy konténert biztosítani, vagy ha van akkor miért nem teszik azt már egyből bele amikor már nincs rá szükség?? Vagy a szemetelők  úgy gondolták, hogy majd úgy is jön délután a takarító brigád összetakarítani? Mert, hogy az is van. Nagyon szorgalmasan dolgozó takarító brigád, amely az utolsó zacskóig és az utolsó fonnyadt zöldségig mindent összetakarít. Szerencsére még sikerült néhány fotót készíteni arról a területről ahol még nem járt a brigád, így látható,hogy mi is marad egy piaci nap után...No comment.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr712147598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása