Rendszeresen zaklatják az utasokat az állomáson, következmények nélkül

2010.01.15. 23:14 Békéscsaba figyelő

Minden városban vannak olyan helyek, ahova az ember nem szívesen jár egyedül, legyen akár reggel, akár este. Ezek közé a helyek közé tartozik többek között a békéscsabai vasútállomás is. Úgy néz ki, nem csak én nem szeretek arra járni, nem csak én tartok a "leveremapofádattebüdös**ci" alakakoktól, hanem akad akit hozzám hasonlóan frusztrálnak az állomás "állandó lakói". A.N cikke következik:

 

Utazzunk vagy írtózzunk??


csabafigyelo: DSCF0001Azt hiszem,amiről ebben a kis cikkben fogok írni, az nem lesz túl meglepő, és nem is nagy újdonság, de azt mindenekelőtt le kell szögeznem, hogy elegem lett, de nagyon. Elmondhatom magamról, hogy igen nagy rendszerességgel látogatom Békéscsabát vonattal. Az időbeosztásom általában úgy engedi, hogy délutánonként sokat kell várnom a vonatra, ami hazavisz. Általában az emberek ilyenkor elmennek vásárolni, szétnézni a városban, illetve beülnek valahová, de a legtöbben az állomás várójában foglalnak helyet, ahogy jómagam is. Nos, igen, a várókban sok ember megfordul, sajnos olyanok is, akiknek nem egészen ott lenne a helyük, vagy legalábbis nem olyan viselkedésformában, ahogy azt "Ők" teszik. A laikus ember most a hajléktalanokra gondol, de azt hiszem a hajléktalanok "ezekhez" képest áldott lelkek. Nem mondom, hogy ők nem irritálják néha az embert a kéregetéssel, de azt általában illendően teszik, mégha egy idő után ez zavaró is. Felbukkantak az állomáson furcsa alakok, akiktől - bevallom őszintén - a hideg is kiráz. Eddig ketten voltak ott rendszeresen,de mostanra már 7-en, 8-an is, és egy kivétellel mindegyikük férfi. Hol együtt vannak, hol pedig szétszélednek az állomás területén. Odamennek idegenekhez cigarettát kérni, és ha nem adnak, akkor elmondják minden "szépnek" az Illetőt és a családját is. Bárki téved az állomás felé, bármikor leanyázhatják, és egyéb trágár kifejezéseket mondhatnak rá. Véleményem szerint ez undorító, de itt még nincs vége a történetnek. A legtöbb alkalommal fiatal nőket szólítanak le, "jó a se**ed" címszóval, és zaklatják Őket, sőt hozzá is érnek a nőkhöz. Azt hiszem ez ellen ideje lenne tenni valamit, mert abban nem hiszek, hogy ezt mindenki szép csendben tűri. Egyenesen undorodok ezektől az emberektől, és gyomorideg fog el, akárhányszor az állomásra kell mennem. Nem hinném, sőt tudom, hogy ezzel az érzéssel nem vagyok egyedül, csak sokan ennyiben hagyják a dolgot, ami szerintem nagyon nagy hiba. Ez a helyzet csak rosszabb lesz, és talán majd megkell erőszakolniuk egy nőt ahhoz, hogy valaki tegyen végre valamit. Elgondolkodtató, hogy az emberek milyen hanyagok, és milyen undorítóak is tudnak lenni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr791675857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicamica116 2010.01.17. 20:01:21

Én is járok a békéscsabai vasútállomásra, igaz én nem minden nap, de megfordulok ott!!!És egészen addig nem is gondoltam hogy ilyen helyzetek uralkodnak ott míg nem mesélte az egyik ismerősöm, majd nem tapasztaltam én is!!!És kiváncsi lennék hogy ez ellen nem lehetne-e tenni valamit, mert tényleg elég rémisztő amikor megállítják az embert, vagy beszólogatnak neki....:S:S

Demo91 2010.02.19. 22:22:05

Én is sokat járok az állomásra, de nem utazás céljából.(fotózok) Ezekkel az emberekkel még nem találkoztam(szerencsére), eléggé megdöbbentő. Hozzánk a multkor egy hajléktalan nő jött oda kétszer is hogy pénzt kérjen -állítása szerint kiflire- de másodjára sem volt nálunk pénz. Ilyen emberekkel én a városban találkoztam: rostást pisti és bandája...(még azt sem érdemlik meg hogy nagybetűvel írjuk a nevüket)
süti beállítások módosítása