Békéscsaba Google-módra

2011.06.03. 07:37 BeerGrylls

Az iGoogle egyik régebbi szolgáltatása a saját kezdőlaphoz tartozó saját téma. Keresgéltem, és nagyon kevés témát találtam Magyarországhoz kapcsolódóan. Kicsit utána néztem, hogy lehet saját témát gyártani, és miután ráleltem, így létrehoztam két témát is Békéscsabával kapcsolatban. Az egyik a buszpályaudvar a felújítások előtt, a másik pedig az Andrássy út egyik része. Beletelt néhány napba, mire a Google elfogadta, és feltöltötte a saját galériájába, de sikerült. Így bárki, aki iGoogle-t használ, hozzáférhet a témákhoz, ha rákattint a kezdőlapján található, "Téma megváltoztatása erről: ... " linkre, és a keresőbe beírja, hogy Békéscsaba.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr1002953371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása