Cipőt a cipőboltból, koncertjegyet a patikából....

2009.09.16. 19:21 Békéscsaba figyelő

 

WTF??? Gondolom sokaknak ez az első reakciója a címet olvasva. Megnyugtatok mindenkit, nincsen semmi bajom, csak a "jó magyar valóságot" ábrázolja a cím. Véletlenül megláttam egy programajánlóban, hogy Békéscsabán fog koncertezni Bereczki Zoltán és Szinetár Dóra. (Tényleg csak véletlenül láttam meg, városunkban nem szokás az ilyen rendezvényeket agyon promózni...sajnos..) Mivel nagyon szeretem a házaspárt, úgy gondoltam lesz egy szép csütörtök estém, amit nem a tankönyvek társaságában fogok eltölteni, így elhatároztam, hogy elmegyek jegyet venni a koncertre. Rossz elhatározás volt. A koncert az Ifjúsági házban lesz, így számomra egyértelmű volt, hogy a koncert leendő helyszínén kapok majd belépőket. Az Ifjúsági ház aulájába belépve sötétség fogadott, majd kintről beviharzott egy hölgy, aki kedvesen megkérdezte, hogy miben segíthet. Kérdésére illendően válaszoltam, elmondtam mi járatban merészkedtem be az Ifiházba. A válasz hallatán sokkolódtam: "Hát te akkor nagyon el vagy informálódva, mi nem árusítunk jegyet." Úgy megijedtem a hölgy válaszának a stílusától, hogy majdnem vigyázba vágtam magam. Ám a katonai szerep helyett megköszöntem segítségét majd továbbálltam. A Diáktanya volt a következő állomásom, (ugyanis tavaly Ákos koncertre is árusítottak jegyeket)  aminek udvarába belépve három dohányzó férfi fogadott, akik észre sem vették, hogy ott vagyok. Nyitott ajtó híján pedig továbbálltam. Igazából nem tudtam mi tévő legyek, nem tudtam, hol kaphatok jegyet az áhított koncertre. Eszembe jutott, hogy az este egyik szervezője, támogatója a Beol.Hu (ahol egyébként lehet a koncertre belépőket nyerni), így gondoltam ők majd fognak tudni segíteni. Előkapva a telefonomat és rácsatlakozva az Internetre, a Google kiírta a hírportál szerkesztőségének a telefonszámát, akik segítettek is, közölték: jegyeket a Pingvin Patikában lehet kapni. 

Ebben a pillanatban majdnem kiesett a telefon a kezemből. Patikában???....koncertjegyet???? Kb. ez a két szó futott végig az agyamon, de mivel tényleg szerettem volna megszerezni a belépőket, így elindultam a közeli Pingvin Patikába. Furcsa volt a helyzet: egyik néni a másik után váltotta ki a receptjeit, majd sorra kerülve közöltem a patikussal: "Két jegyet szeretnék a holnap esti Szinetár Dóra koncertre." (A mögöttem állók nem kicsit kaptak sokkot ezen mondatom hallatán..) Az asszisztens fiú pedig ahelyett, hogy két darab jegyet a kezembe adott volna, egyik számítógéptől a másikhoz szaladgálva kérdezgette (és írta rá géppel, kézzel) a nevemet a "belépő papírra". 10 perc várakozás után kezemben foghattam az A4-es lapot, amihez tűzőgéppel hozzá volt csatolva a blokk és egy színes papírdarab. "Ez ám a belépő!" - ez a gondolat futott végig az agyamon, majd elindultam az Ifiház-felé, hogy vásároljak egy doboz nyugtatót a 10 perc várakozás miatt. 

Egyébként kalandos délután volt, csak számomra az a furcsa, hogy a koncert helyszínén miért nem biztosít a szervező jegyárusítást? Ráadásul 2x2400 Forintért elvárná az ember, hogy ne egy A4-es lapot kapjon belépőnek háromnegyed óra keresgélés után...Köszönöm ezt a kalandos délutánt mindenkinek!

Update: egy, az Ifjúsági házban dolgozó Úrtól kaptam egy e-mailt, ami sok mindenre magyarázatot ad!

Tisztelt Címzett!

A patika menedzsmentjét többször megkerestem hogy legyenek jegyek de ők inkább csak pontbeváltáshoz ragaszkodtak ezért nem akartak az Ifiháznak jegyet adni ,egy hete alakult ki ez a helyzet hogy kézpénzért is lehet jegyet vásárolni , a szervező nem adott jegyeket,kollégám viselkedéséért szíves elnézését kérem. L. J

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr311386920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsigaBige 2009.09.16. 22:13:23

Hát, az tény, hogy furcsa lehetett a patikában jegyet szerezni, de szerintem közel sem volt olyan drámai ez a helyzet, ahogy a posztoló leírta. Egyébként is lehet, hogy előbb kellett volna informálódni, mint végigjárni a fél várost, aztán meg a két fickóra is rá lehetett volna szólni, hogy "Hahó uraim, itt vagyok" és nem szó nélkül kisomfordálni, aztán pedig a legjobb: a pénzedért nem mondta senki, hogy pergamenre nyomtatott cirádás koncertkegyet kapsz, és szerintem te sem a szép jegyért vetted meg, hanem az előadásért. Úgyhogy élvezd!

Luos 2009.09.16. 22:21:35

Nem mindegy milyen a jegy és hol lehet kapni? Szerintem teljsen mindegy, ha ezért mondjuk 500 ft-al olcsóbb a jegy, akkor nekem jó már. (Én is vettem már lottózóban fesztivál jegyet pl)

Békéscsaba figyelő · http://www.csabafigyelo.blog.hu 2009.09.16. 22:22:52

@CsigaBige: tájékozódni? sehol nem volt feltüntetve, hol kapok jegyet. :)

nocommento 2009.09.16. 22:46:43

Ja, és nincs semi közöm az egészhez csak használom az internetet időnként

Marvelous 2009.09.16. 22:58:37

"helyzet hogy kézpénzért is lehet jegyet vásárolni"

Kézpénzt hol lehet venni? A sarki boltban készpénzért? Muhaha

Almaspite 2009.09.17. 00:03:18

Ahán, azt hiszem, én már értem, a plakát alapján felderengett egy lehetséges magyarázat! Ez egy ZÁRTKÖRŰ koncert, a törzsvásárlók részére, ahova ráadásul kizárólag törzsvásárlói pontért lehetett belépőt vásárolni! Így már érthető, hogy miért nem lehet "utcáról beesőknek pénzért" jegyet venni sehol... Hát mindjárt más a leányzó fekvése!

- Rendi - 2009.09.17. 02:18:04

Azért az ifiházas magyarázó email miatt nem csak néhány nyelvtantanár kapna szívrohamot...

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.09.17. 02:30:20

áhított szinetárdóra+gyufafejű hülyegyerek koncert? hólifákingsitbaszod

CSÉ 2009.09.17. 07:17:04

@- Rendi -: Csak második nekifutásra értettem meg, hogy mi a bánatot akar mondani.
Amúgy ez a történet kész.

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.09.17. 09:57:12

Ez számomra érdekes. Ilyenről még nem hallottam.

ektoplazm 2009.09.17. 10:28:53

Tényleg wtf. Így elolvasva a cikket is, csak ezt tudom mondani. Egyáltalán megéri szinetár dóra + férje koncertért ennyit szenvedni? Ugyan már.
süti beállítások módosítása