Leragasztották a választási plakátokat

2009.10.06. 14:09 Békéscsaba figyelő

csabafigyelo: Fotó by RJD324Még augusztus 19.-én írtam egy bejegyzést "A jobbik még mindig kampányol az EP választásokra" címmel. A cikk megírása után Békéscsaba városüzemeltetési osztályának küldtem egy levelet, amelyben kértem őket arra, hogy a Város a választási törvény adta lehetőségeinél fogva távolítsa el a jogsértő plakátokat. A levelemre választ azóta sem kaptam, ám tegnap észrevettem, hogy a választási plakátok le lettek ragasztva  "1 perspektíva nem elég" feliratú matricákkal. Jó volt látni, hogy végre történt valami előrelépés ez ügyben. Akit érdekel mi is lehet az "1 perspektíva nem elég", az látogassa meg a honlapjukat: 1 Perspektíva Nem Elég.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr971431490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ckoxs 2009.10.06. 19:44:52

a szívemből szóltál! a jobbik nevű szerveződés papírjai NEM választási plakátok (hiszen pl. szabálytalan helyen vannak elhelyezve), továbbá nem az eu választásról szólnak, hanem a kirekesztésről!

jó, hogy valaki felülragasztotta őket végre, és egy értelmes dologgal:

www.youtube.com/watch?v=3oLZSgS_Pmw

ckoxs
süti beállítások módosítása