Kedves 'Békéscsabai telefonbetyár': azért a kilétedet jobban titkolhatnád!

2009.07.26. 11:56 Békéscsaba figyelő

Valamelyik nap a youtube-on böngészve akadtam rá  "qp696qp" nevű felhasználó profiljára. A videói többnyire a "Békéscsabai telefonbetyár" címet kapták. Gondoltam, hogy belehallgatok a műveibe, na nem azért, mert annyira érdekelne, hogy másokat mennyire idegesít, hanem azért, mert kíváncsi voltam a hangja alapján, vajon hány éves korosztály szórakozik olyan dolgokkal, hogy másokat az éjszaka közepén felhív, érthetetlen szövegeket mond, vagy éppen venni akar valamit. Az első videón megnézésének amit meghallgattam egy hihetetlenül idegesítő, irritáló hang beszélt egy meglehetősen álmos hangú emberrel, aki úgy gondolom, nem szereti ha felébresztik éjszaka, így a telefonbetyár (amúgy megérdemelten, kár, hogy csak telefonon keresztül) kapott rendesen a káromkodásrengetegből. 

 Igazából úgy éreztem az első videó után, hogy ennyi elég is a kedves ismeretlenből, van jobb dolgom is, mint őt hallgatni. A videója mosoly helyett csak szánalmat csalt az arcomra.

Mégis ki lehet ez a telefonbetyár? 

Gondoltam egy kicsit utánanézek ennek a dolognak. A  youtube-os profilnevét beírtam a google keresőbe, hátha ezt a nevet használja valamelyik e-mail címében esetleg, amivel közelebb kerülhetek "kilétéhez". Nem kellett sokáig keresgélnem. Több helyen megtaláltam az e-mai lcímét, amely így festett: qp696qp@gmail.com. A név az email meleltt pedig Dj. Karhel volt. Érdekelt, hogy vajon ő lehet-e a telefonbetyár, így az e-mail címét beírtam az iwiw keresőjébe. Természetesen az eredmény nem lepett meg: egy találat született, s a férfi akit az iwiw kidobott, teljesen "véletlenül" békéscsabai, a vezetékneve hasonlít megegyezik a Dj-s nevével. A profiljából az is kiderült, hogy 18 éves, utálja a tömeget, valamint van egy blogja, amit a ezen a címen lehet elérni. 
Remélem, hogy a hírtelen jött nyílvánosságtól egy kicsit visszariad a srác, és esetleg letörli ocsmányságait a youtuberól. Innen üzenem neki ,hogy ha már törvényekbe ütköző tevékenységet folytat, legalább jobban vigyázzon a kilétére, mert így könnyebben megütheti a bokáját. Kedves Dj Karhel, én várom a hívásod! 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr131268972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REZ · http://belkovicsrobert.blog.hu/ 2009.08.08. 18:42:45

Köszönöm hogy híressé teszel. De én sajna csak a feltöltő vagyok. :) Karhel

Békéscsaba figyelő · http://www.csabafigyelo.blog.hu 2009.08.08. 19:39:36

Szívesen.
Csak azzal, hogy Te töltöd fel, egy a baj. Ha valaki feljelent zaklatás miatt (BTK 176/A paragrafusa) téged fognak elővenni először, hiszen Te töltötted fel a videókat....

REZ · http://belkovicsrobert.blog.hu/ 2009.08.08. 19:43:44

Majd lessz valahogy :)
Nem jelentenek fel amúgy...
A betyár csabai, a célszemély nem.

De köszönöm hogy írtál rólunk amúgy.

További kellemest.
Ha gondolod msn: qp696qp@gmail.com

ChiryHun 2009.08.17. 15:13:11

Büszke lehetsz magadra!
süti beállítások módosítása