Hű a francba, elkéstem. Ja, mégsem.

2010.07.08. 23:00 Békéscsaba figyelő

csabafigyelo: DSCF0012

1 hete (milyen furcsa számmal kezdeni a cikket) Dragomér írt egy cikket a sétáló utcai hőmérős óráról, mely szerencsére újra elkezdett működni. Ahogy Figyelős társam fogalmazott, ő rendszeresen ahhoz az órához igazodik, tempóját a szerint az idő szerint választja meg. A cikkhez tartozó kommentekben pedig elemeztük, hogy a sétáló elején lévő (kétoldalú) díszóra egyik fele bizony siet egy órát, már jó régen. Igazából ezzel a témával nem is foglalkoztam, úgy gondoltam jelentéktelen a dolog. Azonban kedden megviccelt ez a fránya óra. Időpontra mentem egy helyre (éppen a fogászatról...) és az órának a színházhoz közelebbi felére ránézve észleltem, hogy bizony én csúnyán elkéstem a programomról. Igaz, hogy szinte elszaladt az a 4 óra várakozás a fogászaton, de nehezen fért a fejembe, hogy már fél négy van. Mégis, mi történhetett, hogy így eltelt az idő. Agyaltam rajta, azonban reális érvet nem találtam. Dilemmámból a karórám segített ki, ugyanis az megnyugtató módon még csak fél hármat mutatott, így szépen nyugisan eltöltöttem még a hátralévő időt a programomig. Egyébként nagyon bonyolult beállítani ezt a fajta órát? Gyanítom nem egyszerű, ha már oly rég óta siet, de az is lehet, hogy egyszerűen senki illetékes sem vette (eddig) észre.  Fényképek és a karórám alant. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr782139670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása