Miért nem lehet a moziba kólát vinni??

2010.06.03. 20:16 Békéscsaba figyelő

csabafigyelo: DSC00225Nagyon vártam már, hogy az egyetlen egy olyan számítógépes játékból mellyel szeretek (szerettem) játszani elkészüljön a filmadaptáció. Igen, a Prince Of Persia-ról van szó. A mai nap meg is néztem a moziban, jó film volt szerintem. A lényeg azonban most nem a filmen, hanem azon van, hogy akárhányszor megyek moziba, mindig meggyűlik a bajom (ingyen reklám) a Pepsi kólával. A mozi büféjében tudniillik P**si termékeket árusítanak, amivel semmi gond nincs egy dolog kivételével: az üdítő túl vékony a moziteremben található üdítőtartóba. Vagy éppen fordítva, legyünk egyszerűbbek: az üdítőtartó túl nagy az üdítős flakonhoz. Ezt egy nagyon egyszerű dologgal meg lehet(ne) oldani: a szolgáltató részéről minimális? beruházással szűkítőt lehetne tenni a pohártartókba, a fogyasztó (mozizó) részéről pedig annyival, hogy a konkurens kólagyártó cég termékét viszi be a vetítésre, ugyanis az üdítőtartókat a saját észrevételem szerint azokra szabták, de ezt ugyebár nem illik megtenni (mármint nem a mozi büféjében vásárolt terméket bevinni). Biztosan sokan gondoljátok most a következőket: "úúú neked sincs nagyobb gondod öcsém, mint a mozis kólatartó mérete?" Erre a következő válaszokat tudnám adni:

1.) van nagyobb gondom is
2.) szerintem ez a dolog nem csak engem zavar
3.) ha kifizetek egy jegyért 950 Forintot, akkor igenis elvárnám, hogy a büfében kapható üdítő beleférjen az üdítőtartóba a moziteremben, és ahogy a képen is látjátok ne essen ki belőle (magyarul ne rázódjon fel) és utána az üdítő felnyitásakor ne fusson ki a fele rám, fele a mellettem ülőre.

Bocsánat, de ez már régen bökte a csőröm. :) (a kép kattintásra nagyobbodik!)

A bejegyzés trackback címe:

https://csabafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr82054451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása